Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Inne] Jak nie projektować UI na przykładzie Windowsa 10
#1
Faktycznie Microsoft ma w swoim systemie nieładną bałagan. 
Windows 10 jest już na rynku jakiś czas a interfejs użytkownika w dalszym ciągu jest niejednolity. 

[size=small][font=Tahoma, Verdana, Arial, sans-serif]     [/font][/size]

Znalezione na Twitterze 
https://twitter.com/martig_pl/status/135...4454365184
Odpowiedz
#2
To nie tyle kreatywność co poprostu chaos i brak jakiej kolwiek koncepcji na interfejs. Jak by chcieli to prawdopodobnie jedną łatką by wszystko ujednolicili. Nie pomogło w tym też kilkukrotnie zmienianie wyglądu całego stylu graficznego systemu. Wystarczy porównać wersje systemu z róznych lat żeby zauważyć różnice. Niektóre elementy cały czas wygladają jak z wersji RTM inne znowu jak z wersji 1809 a kolejne z 20H1. Poprosu brak jest działania kompleksowego. Zresztą widać to jak na dłoni na powyższym screenie.


To co piszę to moja opinia lub moje zdanie. Nikogo nie zmuszam do zgadzania się z nim.
Odpowiedz
#3
Z tą kreatywnością to był żarcik Wink
Ale ktoś w MS powinien dostać burę a taki bałagan. Windows 10 został wydany w 2015 roku i do tej pory, przez tyle lat nikt nikogo nie pogonił i nie kazał jednolicić wyglądu systemu!
Pomijam już fakt, że część z panelu Ustawienia wygląda tak samo jak okienka z Panelu sterowania w Windows 7 Big Grin
Niekonsekwencja i niedbałość w projektowaniu i nadzorowaniu procesu tworzenia UI jest w tym systemie widoczna bardzo dokładnie.
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości