Strona 1 z 1

#1 Dell Precision T3600. Problem w wyłączaniem się komputera.

: pt 25 lis 2022, 08:00
autor: enjoy89
Witam. Ostatnio zauważyłem dość irytującą rzecz. Komputer nie chce się wyłączyć samoczynnie i muszę go zamykać ręcznie poprzez przycisk power. dodatkowo pojawia się problem z programami i grami. Uruchamiając jakiś program czy grę jak wyłączę i chce uruchomić .exe na nowo to niestety się nie uruchamia. Proces widnieje w menedżeże zadań i nawet ręczne zatrzymanie procesu i uruchomienie aplikacji nic nie daje. Muszę zrestartować komputer i też nie zawsze chce się ponownie uruchomić ponownie z automatu tylko muszę to wykonać ręcznie. Korzystam z W10 Pro 22H2. Dysk nie wykasuje błędów. Nie wiem już za co się chwycić bo jest to męczące :(

#2 Re: Dell Precision T3600. Problem w wyłączaniem się komputera.

: pt 25 lis 2022, 16:36
autor: WinISO
1. Kiedy pojawiły się takie objawy? Może po jednej z aktualizacji systemu?
2. Czy próbowałeś zainstalować system na nowo?
3. Resetowałeś ustawienia BIOSu? Może jest dostępna jego aktualizacja?
4. Czy dzieje się tak cały czas czy okresowo?

#3 Re: Dell Precision T3600. Problem w wyłączaniem się komputera.

: sob 26 lis 2022, 10:56
autor: enjoy89
WinISO pisze: pt 25 lis 2022, 16:36 1. Kiedy pojawiły się takie objawy? Może po jednej z aktualizacji systemu?
2. Czy próbowałeś zainstalować system na nowo?
3. Resetowałeś ustawienia BIOSu? Może jest dostępna jego aktualizacja?
4. Czy dzieje się tak cały czas czy okresowo?
1. Objawy pojawiły się już jakiś czas temu ale nie miałem czasu się tym zająć.
2. Dziś będę stawiał system na nowo.
3. Restartowałem BIOS. (Sterowniki też najnowsze).
4. W sumie cały czas :D

#4 Re: Dell Precision T3600. Problem w wyłączaniem się komputera.

: sob 26 lis 2022, 16:28
autor: WinISO
OK. Odezwij się po ponownej instalacji systemu.
Można jeszcze zapobiegawczo sprawdzić RAM Memtestem

#5 Re: Dell Precision T3600. Problem w wyłączaniem się komputera.

: ndz 27 lis 2022, 10:08
autor: enjoy89
WinISO pisze: sob 26 lis 2022, 16:28 OK. Odezwij się po ponownej instalacji systemu.
Można jeszcze zapobiegawczo sprawdzić RAM Memtestem
Zmieniłem stację roboczą (posiadam dwie takie same). Zrobiłem formatowanie i na ten moment działa jak należy ;) . zobaczymy co będzie później. Pozdrawiam